Friday, July 25, 2014

Myanmar, pe rânduri de poezie

Am promis să scriu și în limba maternă și imi țin promisiunea. Vă trimit în dar o poezie, ca un prim mesaj pentru voi, dragii mei vorbitori de limba română:

Am ajuns la noua casă,
Fără s-o simțim așa
Deschiși, fără așteptări
Ne-am lăsat surprinși de toate!
Oameni calzi și prietenoși,
Ne-am dorit din prima clipă
Să ne povestim de toate,
Ori prin gesturi, ori prin fapte
Am comunicat mereu,
Astfel am rămas surprinși
Noi de ei și ei de noi:
Oare cât puteam să fim
Diferiți în ale noastre
Gânduri, vorbe, sentimente?
Chiar deloc aș spune acum
Am găsit pe aceste locuri,
Oameni de atâția știuți
Ce-i găsești prin alte colțuri
Chiar în jurul tău privind
Sunt la fel cu cei de aici.
Pe alocuri zarvă mare,
Păsări, oameni și culoare,
Turnuri aurite, flori deosebite,
Cam așa aș rezuma
Imaginea din țara mea:
Myanmar sau Burma este
Unde-ncepe pentru noi 
Aventura noastră-n doi!

Sper că vă plac primele impresii!

Baloane de săpun zburând prin Scott market.



No comments:

Post a Comment